بازدید سردار جزایری از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازدید سردار جزایری از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :معاون ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بازدید و با رؤسا و مدیران این پژوهشگاه گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید که در آستانه دهمین سالگرد تأسیس پژوهشگاه انجام گرفت، با حضور سردار جزایری، جمعی از مدیران ستاد کل نیروهای مسلح و رؤسای پژوهشکده‌ها و مدیران پژوهشگاه نشستی برگزار و درباره فعالیت‌ های پژوهشگاه رایزنی شد.

سردار جزایری در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد پژوهشگاه، با برشمردن نکات مختلف، انتظارات و مطالبات ستاد کل نیروهای مسلح از پژوهشگاه را بیان کرده و با تاکید بر اولویتگذاری مأموریتهای پژوهشگاه، اظهار امیدواری کرد که این جلسه به‌صورت فصلی در پژوهشگاه برگزار شود.

همچنین در ابتدای این نشست سردار سرتیپ دوم عبدالرضا خدا کرمی، جانشین پژوهشگاه، ضمن خیرمقدم به سردار جزایری و همراهان و با تقدیر از رؤسا و مدیران پژوهشگاه در ۱۰ سال گذشته، به‌ویژه سردار سرلشکر شهید احمد سوداگر، بنیانگذارِ پژوهشگاه و سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس کنونی پژوهشگاه، به ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های ۱۰ ساله پژوهشگاه پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا